onsdag, december 25, 2013

New York


Grrrr, dette er anden gang, jeg skriver dette indlaeg! Den gemte nemlig ikke sidste gang ordentligt..

Nok om det!

Vi har simpelthen lavet saa meget, og set saa meget, at jeg tror, dette indlaeg vil blive en smule langt! Jeg sidder lige nu i flyvet til Seattle, hvor vi skal mellemlande og derefter til Medford, hvor vi koerer fra, og skriver paa mit nye tastatur, som jeg har koebt til min iPad mini nede i New York. Det er derfor, jeg ikke kan skrive ae, oe og aa. 

Da vi ankom til NYC, var det temmelig sent, saa derfor tog vi direkte hen paa det firestjernede hotel.

Grunden til vi overhovedet kom til NYC, var at Delia skulle have undervisning/til et kursus. Og fordi det var hver dag kl. 07-13, så havde vi andre tid til at shoppe eller sove længe..


Vi så en rigtig flot musical ved navn "The fantastics"! Den handlede om kærlighed, og den var rigtig god selvom den var off-Broadway! Jeg mødte dem og fik også nogle autografer bagefter!

Ellers så vi the Empire State Building, Ground Zero, the Statue of Liberty + vi gik på øen og så hende helt tæt på!
Vi så også museum of media og museums of the natives.


Udsigten fra Empire State Building.
På gaden.
I Madame T.
Ground zero.

Vi sidder i en hestevogn i central park!


If you touch the bull on wall streets ball, you will get luck! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar