søndag, december 29, 2013

Jul og pakke hjemmefra!!!

Julen er sgu ikke helt det sammen i US, det må jeg indrømme! Jeg har haft en helt udmærket jul, men vi dansede ikke rundt om juletræet eller sang julesange. Vi spiste skinke og Lauren lavede asparges og kartofler i ost og fløde. Det smagte godt, men det var ikke i nærheden af julemad. Derefter pakkede vi gaver op.

Jeg fik et tæppe med et fint mønster på af Dulci, en PowerStick (oplader/batteri man kan tage med på farten) af Lauren, hjemmesko og en julefigur med mit navn på af Delia, et 10 dollars gavekort fra Christina (Delias gode veninde fra college/"søster") og et hjemmestikket hårbånd fra Bonnie (Christians mor). Jeg fik også en rigtig fin halskæde og mini notesbog af Madi!

Alt i alt har det været en god, men anderledes jul! Vi var bare os fire juleaften, og det var meget hyggeligt :)

Jeg var så heldig at få en pakke hjemmefra!
Tusinde tak!
Jeg har set begge film, det var rigtig hyggeligt med dansk talende film :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar