søndag, marts 02, 2014

Update omkring min nye værtsfamilie


Det her er mit forsøg på at få skrevet noget. Det er længe siden, jeg har opdateret bloggen, og det er jeg ked af, men nu får i forhåbentligt svar på, hvad jeg går og laver.

Som i formoder fra titlen, så har jeg skiftet værtsfamilie. Det er noget, jeg har gået og tænkt over i meget lang tid. Min gamle værtsfamilie var søde ved mig, og behandlede mig helt fint. Jeg kunne desværre ikke komme ud af det med min amerikanske værtssøster. Og ja, vi har talt og prøver alt muligt, men vi kommunikere bare ikke ret godt, eller i det hele taget fungere sammen. Derfor var det mit valg at prøve at finde et andet sted at bo. Det er her familien Rutkai, og min bedsteveninde, Madi, kommer ind i billedet. Hun var en af de første, jeg fortalte hvordan jeg havde det. Jeg havde simpelthen ikke lyst til at være der, og jeg var ikke særlig glad. Familien Rutkai bor i et rimeligt lille hus, dog var de så søde at spørge, om jeg ville bo der. Jeg ville dele værelse med Madi, og vi ville få en køjeseng, da Madis værelse er meget småt. Det sagde jeg selvfølgelig ja til! Jeg blev så glad, og jeg kunne slet ikke vente til at flytte. Det var ret hårdt, at fortælle familien. Jeg fortalte det først til Lauranne, derefter fik Dulci det at vide og til sidst Delia. Det var måske en forkert retning, men det var en mest naturlige, da jeg fortalte alt til Lauranne. Tonya, min områderepræsentant, fortalte mig, at det nok var bedst, at hun fortalte min tidligere værtsmor mit valg. Det gjorde hun, dog fortryder jeg det en smule nu. Jeg skulle have fortalt det selv. Det var bare utrolig svært, og det var det, Tonya anbefaldede. 
Nu har jeg boet hos familien Rutkai i omkring 2-3 uger, og jeg har ikke været så glad, som jeg er nu. Jeg er så taknemlig for at må bo her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar