lørdag, december 14, 2013

Thanksgiving

Thanksgiving er en amerikansk tradition, hvor man takker hinanden for hvad man nu er taknemmelig for. Man spiser ofte rigtigt meget og gerne turkey!
Vi holdt vores thanksgiving ved Sandy og David sammen med en masse andet familie. Det var rigtig hyggeligt og Gud der var meget mad! Nærmest før maden var jeg mæt af alle de små snacks og cookies rundt omkring!

Det her er et billede fra dagen. Jeg undskylder mit ansigt, men solen kom altså lige ind i øjnene på mig ;)


Snacks før selve maden :)
Turkey i forhold til mig. Den var ret stor!
Til dessert var der peanutbutterkugler, is, forskellige slags tærter og flere cookies! 
Jeg valgte græskartærten, som var sindssygt god! Anbefaler den stærkt med lidt is og lidt flødeskum til. YUM!
Hovedretten var stuffing, turkey, kartoffelmos, nogle underlige salater, som jeg ikke ved, hvad er og sådan noget brød/kage af en slags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar