lørdag, december 14, 2013

New York!!!!

Lige i øjeblikket sidder jeg og skriver på min iPad i flyvet på vej fra Seattle til Newark. Vi har to stop på vejen.. Først fløj vi 1.5 time, derefter 1.5 time og derefter 6 timer NYC. Jeg er meget spændt! Vi tog af sted fra huset 03:45 om natten. Det var lidt hårdt, men jeg kan godt lide at flyve underlige tider som dem.. Så sover jeg bedre og mere i flyvet, når jeg altså ikke har sovet. Jeg sov ca. 2-2.5 timer og sov derefter 1.5 i det første fly. Nu kan jeg så ikke sove mere :( Jeg er begyndt på bogen "Carrie Bradshaws diary 1", som jeg har lånt af Mathilde. (Hvis du ser det her, så tak Mathilde, den er rigtig god indtil videre :)) Ellers har jeg bare hørt musik også skrevet på bloggen. Når ja, også var der lige 30 minnutters gratis WiFi!
Jeg er spændt på at komme til New York! Vi skal se en hel masse ting og bo på en forholdsvist godt hotel siger Delia. Vi har købt sådan et pas til os hver, så vi kan komme ind til en HEL masse forskellige attraktioner i over hele NYC. Vi har også købt et pas til Hop-On-And-Off-Bus, da der var rabat, når man købte passet til attraktionerne. Så har Delia også bestilt billetter til Julelysene, som jeg også er spændt på at se.
Jeg tror, det bliver en god tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar