fredag, september 27, 2013

Soccer!

Dette indlæg bliver tydeligvis om fodbolden her :)
Vi har to hold. Varsity, som er første holdet og JV (Junior Varsity), som er anden holdet. Jeg var ikke i USA, da der var try-outs, så derfor spiller jeg JV. Men vi vinder vores kampe og pigerne er rigtig søde, så jeg har som sådan ikke noget imod det. Vi har spillet 3 kampe indtil videre og vi har en mere i morgen! I vores første kamp vandt vi 2-0 (1 af mig), anden kamp vandt vi 3-0 (2 af mig, 1 assist) og i går vandt vi 4-0 (4 af mig).
Jeg spiller normalt slet ikke i angrebet, men det er sjovt at prøve. Jeg spiller CM (center midt) her, som er en position lidt over det hele. Og jeg er nummer 0, haha!

Vi har 2-timers træning hver dag fra 4-6, og denne uge har vi hele tre kampe! Det er helt vildt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar