søndag, september 15, 2013

Hvad er der sket siden sidst?

Jeg beklager, at der har været så stille i så lang tid her på bloggen. Jeg har haft problemer med at uploade, da jeg skiftede til Tumblr.

Men det er afsnit bliver omkring, alt hvad der er sket siden Softlandingcamp i New York!

Jeg kom sikkert til Medford lufthavn, hvor Tonya, Delia og Dulci stod klar til at tage imod mig med balloner og smil :-)

Den første weekend inviterede Dulci nogle veninder over til sleep-over! Dagen efter tog vi i vandland for at fejre Dulcis 16 års fødselsdag. Vi var omkring 8 piger i alt, og det var rigtig hyggeligt. Vandlandet ligger i Californien, så vi skulle køre 2,5 time hver vej - men det var en rigtig sjov dag!





Delias bedsteveninde/søster og sine to mindre børn tog os med til Fair (tivoli) og Rodeo (rodeo) i Lake View. Der var ting, man kunne prøve om dagen, og derefter var der koncert den første aften og den anden dag/aften var der rodeo og kør-ind-i-hinanden-halløj med skrot biler. 
Det var super sjovt at opleve/se!

Her er billeder fra den weekend:
















Jeg startede i skole tirsdag (kort introdag for nye elever) dagen efter Labor Day. Resten er ugen var en intro-uge, og derfor var den meget nem!




Fag:
Jeg har valgt kor, film/fotografi, fransk (for begyndere), engelsk (obligatorisk), amerikansk historie (obligatorisk) og billedekunst. Også har jeg to timers fodboldtræning hver dag efter skole 16:30 - 18:30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar